Микроқаржы омбудсманы — МҚҰ және коллекторлық агенттіктердің клиенттерінің құқықтарын қорғау

Қарыз алушылар мен микроқаржы компаниялары арасындағы дауларды шешуге жәрдемдесу

Омбудсман деген кім?

Микроқаржы омбудсманы микроқаржылық ұйымдардың клиенттерінің құқықтарын қорғау, сондай-ақ қарыз алушылар мен микроқаржылық ұйымдармен, сонымен қатар талап ету құқығы берілген коллекторлық агенттіктер арасындағы дауларды шешуге жәрдемдесу үшін құрылған.

Толығырақ →
  • Қорғау

  • Көмек

Біз микронесие беру саласындағы адал және ашық қарым-қатынасты қолдаймыз, әрбір шағымды әділ әрі бейтарап қарауды ұсынамыз. Біздің мақсатымыз — сенімділікті қалпына келтіру, азаматтардың мүдделерін қорғау және микроқаржылық сектордың тұрақты дамуын қолдау.

Егер сіз микроқаржы ұйымымен өзара әрекеттесу кезінде қиындықтарға тап болсаңыз, біз сізге көмектесуге дайынбыз:
  • мәселеңізді тыңдауға;
  • жағдайды талдауға;
  • екі жақты қанағаттандыратын шешім табуға.

Біз бірге тұрақты және әділ қаржы жүйесін құру жолында жұмыс істейміз!
Омбудсманға қалай жүгінуге болады
Біз микроқаржылық омбудсманға жүгіну процессін сіз үшін барынша қарапайым әрі ыңғайлы жасағымыз келеді. Омбудсманға өтініш беру үшін келесі қадамдарды орындаңыз:
1
Сайттағы форманы толтырыңыз

Микроқаржы омбудсманына жүгіну үшін арнайы форманы толтырып, қажетті құжаттарды жүктеу керек. Байланыс деректеріңізді көрсетіп, туындаған мәселеңіздің мәнін қысқаша сипаттаңыз. Бұл бізге жағдайыңызды жақсырақ түсініп, оны қарастыра бастауға мүмкіндік береді.

2
Біз сізбен байланысамыз

Сіздің өтінішіңізді алғаннан кейін, біздің маманымыз сізбен шұғыл байланысқа шығады. Ол барлық қажетті мәліметтерді нақтылайды және қажет болған жағдайда қосымша құжаттар мен ақпарат сұрайды, осылайша сіздің өтінішіңізді барынша дұрыс қарастыра аламыз.

3
Біз сіздің мәселеңізді қарастырамыз

Сіздің өтінішіңіз жұмысқа қабылданады. Біз оны мұқият зерттеп, барлық ұсынылған деректер мен жағдайларды талдаймыз. Ең тиімді шешім табу үшін, әрбір өтініш ерекше назар аударылып қарастырылады.

4
Біз сізге жауап береміз

Қарастыру аяқталғаннан кейін сізге егжей-тегжейлі жауап беріледі. Егер сіздің сұрағыңыз микроқаржылық омбудсманның құзыретіне кірсе, біз барлық жағдайларды ескере отырып, әділ шешім ұсынамыз. Ал егер сұрақ біздің құзыретімізден тыс болса, сізге мәселені шешудің жолдарын түсіндіріп, қажетті мекемелерге жүгіну бойынша кеңес береміз.

Жаңалықтар

Құжаттар

Бұл бөлімде сіз микроқаржы омбудсманының жұмысына қатысты барлық қажетті ақпаратты, сондай-ақ микроқаржылық қызмет пен қарыз алушылардың құқықтарын қорғауды реттейтін өзекті нормативтік құжаттарды таба аласыз.

Көмекке жүгіну
Атыңызды, телефон нөміріңізді көрсетіп, мәселеңіздің мәнін қысқаша сипаттаңыз
Қарастыру үшін қажетті құжаттарды жүктеңіз:
Микроқаржы омбудсманының атына жазылган өтініш*
Қарыз алушының сауалнамасы*
Микрокредит беру туралы шарт*
Төлем кестесі
Микроқаржы ұйымына немесе талап ету құқығы берілген тұлғаға өтініштер*
Микроқаржы ұйымының жауаптары (егер бар болса)
Егер өтінішті қарыз алушы-жеке тұлғаның өкілі берген жағдайда, өкілдің өкілеттігін растайтын құжат
Жылжымайтын мүлік кепілі туралы шарт (бар болса)
Дербес деректерді жинауға және өңдеуге келісім*
Несиелік есепті алуға келісім*
Берешектің кешігу себептерін дәлелдейтін құжаттар*
Өтініш формасын толтырып, жіберу арқылы сіз жеке деректеріңізді, соның ішінде микрокредит беру құпиясын ашуға, сондай-ақ жеке деректерді жинауға және өңдеуге өз келісіміңізді бересіз.
Байланыс ақпараты
Қазақстан Республикасы, Алматы қаласы,
Мынбаев көшесі, 53-ғимарат, 3-қабат, 321-кеңсе

Телефондар: +7 (727) 3382244, +7 (727) 3382225
Электрондық пошта: info@mfombudsman.kz
Жұмыс кестесі: Жұмыс уақыты: 9:00-18:00
         Түскі үзіліс: 13:00-14:00.